pΠροδιαγραφές εργασιών

download pdf file

Γενικά

  • Το αρχείο θα πρέπει να είναι σε μορφή word (office 2003 ή μεταγενέστερο)
  • Όριο λέξεων: 8000 (εκτός βιβλιογραφίας, συμπεριλαμβάνονται πίνακες και γραφήματα)
  • Γλώσσα: ελληνική (ωστόσο γίνονται δεκτές και οι εργασίες στην αγγλική γλώσσα)
  • Διαμόρφωση σελίδας: περιθώρια 2,5cm (επάνω, κάτω, αριστερά και δεξιά)
  • Γραμματοσειρά: Calibri
  • Διάστιχο: 1,15

Στην αρχή της εργασίας

  • Τίτλος εργασίας: Calibri 12 bold, κεφαλαία, στοίχιση στο κέντρο
  • Ονοματεπώνυμο συγγραφέα(-ων): Calibri 12 bold, πεζά γράμματα, στοίχιση στο κέντρο (πρώτα όνομα, μετά επώνυμο). Πρέπει να υπάρχει μία κενή σειρά μεταξύ ονοματεπώνυμου και τίτλου της εργασίας.
  • Διεύθυνση(-σεις) συγγραφέα(-ων): Calibri 11, πεζά γράμματα, στοίχιση στο κέντρο. Πρέπει να υπάρχει μία κενή σειρά μεταξύ διεύθυνσης και ονοματεπώνυμου του συγγραφέα.
  • Περίληψη: ο τίτλος ‘Περίληψη’ πρέπει να είναι Calibri 11, bold, πεζά και πλήρη στοίχιση. Το κείμενο της περίληψης πρέπει να είναι Calibri 11, πλήρη στοίχιση, μέγεθος έως 150 λέξεις. Πρέπει να υπάρχουν δύο κενές σειρές μεταξύ της περίληψης και της διεύθυνσης του συγγραφέα.
  • Λέξεις-κλειδιά: Η σημείωση ‘Λέξεις-κλειδιά’ πρέπει να είναι Calibri 11, bold, πεζά. Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι έως 5 και σε μορφή Calibri 11, πλάγια (italics) και με πλήρη στοίχιση. Πρέπει να υπάρχει μία κενή σειρά μεταξύ των λέξεων-κλειδιών και του κειμένου της περίληψης και δύο κενές σειρές μεταξύ των λέξεων-κλειδιών και της επικεφαλίδας του κειμένου στη συνέχεια.

Κύριο κείμενο της εργασίας

  • Τίτλοι επικεφαλίδων: Calibri 12, bold, πλήρη στοίχιση, αριθμημένοι (εάν υπάρχει ενότητα της εισαγωγής, αριθμείται και αυτή). Πριν από κάθε τίτλο επικεφαλίδας θα πρέπει να υπάρχει μια κενή σειρά από το κείμενο, ενώ μετά από τον τίτλο της επικεφαλίδας δεν θα πρέπει να υπάρχει καμία κενή σειρά.
  • Τίτλοι υπο-επικεφαλίδων: Calibri 11, bold, πλήρη στοίχιση, αριθμημένοι. Πριν από κάθε τίτλο υπο-επικεφαλίδας θα πρέπει να υπάρχει μια κενή σειρά από το κείμενο, ενώ μετά από τον τίτλο της υπο-επικεφαλίδας δεν θα πρέπει να υπάρχει καμία κενή σειρά.
  • Κύριο κείμενο: Calibri 11, πλήρη στοίχιση, διάστιχο 1,15.
  • Υποσημειώσεις: Calibri 10, πλήρη στοίχιση, διάστιχο 1.

Πίνακες

  • Οι πίνακες θα πρέπει να είναι ενσωματωμένοι μέσα στο κείμενο και να ακολουθούν τη μορφή: Calibri 10, διάστιχο 1.
  • Λεζάντα πίνακα: πρέπει να είναι πάνω από τον πίνακα σε μορφή: Calibri 11, πεζά, πλήρη στοίχιση.
  • Υποσημειώσεις πινάκων: Calibri 9, πλήρη στοίχιση, διάστιχο 1.
  • Για κάθε πίνακα θα πρέπει να υπάρχει σχετική αναφορά του μέσα στο κύριο κείμενο (πχ. Πίνακας 1).

Σχήματα

  • Τα διαγράμματα, οι χάρτες, οι εικόνες και οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι ενσωματωμένα μέσα στο κείμενο.
  • Λεζάντα σχήματος: πρέπει να είναι πάνω από το σχήμα σε μορφή: Calibri 11, πεζά, πλήρη στοίχιση.
  • Για κάθε σχήμα θα πρέπει να υπάρχει σχετική αναφορά του μέσα στο κύριο κείμενο (πχ. Σχήμα 1).

Ευχαριστίες
Μπαίνουν στο τέλος του κειμένου, πριν από τη βιβλιογραφία σε μορφή: Calibri 11, πλήρη στοίχιση.

Βιβλιογραφία

  • Βιβλιογραφικές αναφορές στο κείμενο: Θα πρέπει να αναφέρεται το επίθετο του συγγραφέα και το έτος.
  • Βιβλιογραφία στο τέλος του κειμένου: οι βιβλιογραφικές αναφορές πρέπει να είναι σε αλφαβητική σειρά με μορφή: Calibri 11 με 1,15 διάστημα, πλήρη στοίχιση, προεξοχή 0,5εκ.
  • Η βιβλιογραφία θα πρέπει να ακολουθεί το στυλ του Harvard. Στη συνέχεια ακολουθούν παραδείγματα βιβλιογραφικών αναφορών.

Βιβλία
McCarthy, P. and Hatcher, C. (1996) Speaking persuasively: Making the most of your presentations, Sydney: Allen and Unwin.

Περιπτώσεις βιβλίων με νέα έκδοση, με τον ίδιο συγγραφέα ή με έναν εκδότη
Barnes, R. (1995) Successful study for degrees, 2nd edition, London: Routledge.
Napier, A. (1993a) Fatal storm, Sydney: Allen and Unwin.
Napier, A. (1993b) Survival at sea, Sydney: Allen and Unwin.
Danaher, P. (ed.) (1998) Beyond the ferris wheel, Rockhampton: CQU Press.

Κεφάλαια βιβλίων
Byrne, J. (1995) ‘Disabilities in tertiary education’, in Rowan, L. and McNamee, J. (ed.) Voices of a Margin, Rockhampton: CQU Press.

Άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό
Petrakos, G., Rodriguez-Pose, A., Rovolis, A. (2005) ‘Growth, Integration and Regional Inequalities in Europe’, Environment and Planning A, vol. 37, no 10, pp. 1837-1855.

Λοιπές μελέτες
Dhann, S. (2001) CAE0001LWR Unit 5: Note taking skills from lectures and readings, Exeter: Department of Lifelong Learning.
Department for Education and Employment (DfEE), (2001) Skills for life: The national strategy for improving adult literacy and numeracy skills, Nottingham: DfEE Publications.

Πρακτικά συνεδρίου
Hart, G., Albrecht, M., Bull, R. and Marshall, L. (1992) ‘Peer consultation: A professional development opportunity for nurses employed in rural settings’, Infront Outback – Conference Proceedings, Australian Rural Health Conference, Toowoomba, pp. 143 – 148.

Άρθρα εφημερίδων
Cumming, F. (1999) ‘Tax-free savings push’, Sunday Mail, 4 April, p. 1.